Waar vind ik mannelijke modellen?

Ik ben op zoek naar 1 of meerdere mannelijke modellen waar vind ik die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Amadea
12 jaar geleden
Ik zou zo denken bij een modellenbureau...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar word veel geld voor gevraagt ik heb een opdracht voor mijn opleiding. En heb geen geld voor een model.

Antwoorden (3)

Via sites als www.modelmayhem.com en www.modelpit.nl kun je modellen vinden voor je project.

Maak een account aan en plaats eventueel wat foto's van wat je al gemaakt hebt. Dan kun je een casting maken met een uitleg wat je wilt doen en wat voor mensen je zoekt.
Je opdracht is dan een zogeheten TFP (Time For Print). Iemand investeert zijn tijd en krijgt in ruil daarvoor 1 of meerdere afbeeldingen.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
als je meer wilt weten over 1 van deze 2 sites, dan hoor ik het wel, ik heb op beide sites een account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel modelpit ken ik ja daar heb ik al eens een bericht geplaatst voor zelfde opdracht nooit reactie opgehad jammer genoeg ga het op model mayhem nog eens proberen. Lastig onderwerp lijkt het wel.
Kimath
12 jaar geleden
Model Mayhem vind ik persoonlijker wat fijner en iets professioneler dan Modelpit. Mag ik vragen wat het project is en wat voor model je zoekt?
Soms reageren mensen niet omdat het project ze niet aanspreekt, of omdat je echt een specifiek type model zoekt.
Als je wat geld bied krijg je vaak wel meer reacties, in elk geval reiskostenvergoeding word gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet verleiding uitwerken en dat kan op veel manieren. Gelukkig ik heb al een vrouwelijk model maar moet nog een mannelijk model hebben. Ik ben trouwens een visagist en ben nu met bodypainting bezig.   Mijn model staat vaker model voor mij en ze krijgt niks alleen mooie foto's er is een fotograaf aanwezig.
Op veel kunstenaarsfora kun je een oproep plaatsen voor modellen gezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel model voor je zijn. Ik heb ervaring als model voor tekenen en schilderen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Stuur maar een mailtje voor meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reageer maar op mijn mail misschantal@live.nl