Wat zijn de uitbetalingsdata van dirk van den broek 2012?

Ik vraag mij af wat de exacte uitbetalingsdata van dirk van den broek in 2012 zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.2K

Het beste antwoord

vrijdag 3 februari is de eerst volgende keer
en dan om de 4 weken op een vrijdag.
rond 12 uur staat het op je rekening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx kan je ook je bron vermelden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer dat je geen link erbij heb gezet maar toch.

Andere antwoorden (1)

Jammer, maar ik kan het antwoord niet voor je vinden. Waarom vraag het niet zelf even aan de salarisadministratie van Dirk van den Broek? Die kan je dat heus wel vertellen.

Toegevoegd na 13 uur:
Sorry, kan geen reactie plaatsen, daarom even zo. Ik heb echt overal voor je gezocht. Dirk van den Broek behoort tot de groep van Albert Heijn, maar ook daar kon ik geen specifieke informatie voor je vinden. Je zult het daarom toch echt zelf even na moeten vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat besef ik me ook wel maar kon zelf niks op internet vinden.
Hoopte dat iemand anders dat wel kon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke wat jammer beer12 heeft het wel gevonden maar heeft geen bron vermeld..