Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het economies gezien nu in marokko beter dan nederland

hallo ik wil graag in marokko werken hebben jullie wat tips voor mij .



alvast bedankt,

yamna

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
825
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De huizen zijn er spotgoedkoop dus zorg dat je wat geld hebt verdiend hier voordat je daarheen gaat. Als je een huis hebt en wat spaargeld dan kun je het ook langer uitzitten mocht het allemaal wat moeilijker worden. Wat ga je doen? Tapijten exporteren?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee hoor in Nederland is het econimisch beter...
Als je wilt gaan, laat je dan niet weerhouden... Als je niet gaat dan kom je er nooit achter... En als er een waarachtige wens is, ga er dan voor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welvaart is niet hetzelfde als welzijn. Welvaart is een dom getalletje, dat op allerlei manieren niets zegt. Welzijn is moeilijke te meten.

Ik denk, dat het als marokkaan goed leven is in marokko, maar dat hangt dan wel van je eigens wensenpakket af. Als je een welvaart najaagt, die je niet met een lokaal salaris kan verwezelijken, dan ben je op de verkeerde plaats, waar je ook zit.

Als je gelukkig wilt worden in Marokko, dan moet je beginnen met het verkleinen van je wensepakket: als je niet kan wat je wil, dan moet je willen wat je kan.

Als je dfat laatste kan, dan is de kans om een gelukkig leven te hebben misschien wel groter in Marokko. dab in Nederland

Schrijver Albert Camus heeft veel geschreven over de jeugd in de Sahelle, maar het beeld wat daar uit komt is voor mij niet vreugdevol, maar dat ligt dan met name aan de instelling van de jeugs daar zelf, en juist niet aan de economische omstandigheden.
Ik weet niet of je een man of een vrouw bent, omdat dat dat juist een belangrijke rol speelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding