Wie weet ander werk voor ziekenverzorgende.

ik moest de zorg verlaten wegens slechte schouders, ik werk nu als woonbegeleider maar voel mee er niet gelukkig in. ik ben 53 jaar en het is niet zo makkelijk om iets anders te vinden.

Toegevoegd na 10 minuten:
heb al op veel vacature sites gekeken.
maar ben meestal te oud.

Toegevoegd na 23 uur:
ziekenverzorgende heet tegenwoordig vig . in mijn huidige werk sta ik als verzorgende niveau 3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Als je opleiding gelijk is aan MBO 3, zou je het in de kinderopvang kunnen proberen. Daar is men vaak wel enhousiast over wat "oudere" werknemers. Ouders en kinderen vinden dit ook vaak erg leuk.
Of je opleiding voldoet kun je in de onderstaande links nazoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kwalificeert het diploma ziekenverzorgende?
Het diploma ziekenverzorging (ZV) kwalificeert niet voor de kinderopvang, wel de
diploma’s MBO verzorgende (VZ), Verzorgende beroepen (VZ), Verzorging en MBO VIG.
Wanneer kwalificeert kraamverzorgende, bejaardenverzorgende of
gezinsverzorgende?
Alleen als op het diploma staat verzorgende, verzorgende beroepen of verzorging binnen
MBO, MHNO, MDGO of MSPO kwalificeren deze diploma’s.

Toegevoegd na 41 minuten:
Na jouw toevoeging: Jouw opleiding kwalificeert je tot werken in de kinderopvang. Misschien is het wat voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk even op www.zorgwerk.nl daar staan vacatures voor allerlei andere banen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zo te oud, maar je moet niet bang zijn gewoon lef tonen. Ik heb zelf nog een baan gevonden op mijn 52 als jongst bediende. Hun opmerking richting mij was maar wij zoeken voor dit wer eigenlijk een jonger iemand. O ja waar staat dat dan in uw advertentie? Mijn vraag eroverheen was het is toch de functie van jongs bediende en daar is geen leeftijd aan gekoppeld nergen kan je lezen dat dat niemand van 52 kan zijn. Dus als u een goede kracht zoekt dan staat zij hier en als u zich verder wil behelpen moet u iemand anders nemen. Succes wees niet bang je kan niets verliezen alleen winnen.

En hou in je achterhoofd als ze jou niet nemen laten ze een geweldige kans liggen.