Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet ander werk voor ziekenverzorgende.

ik moest de zorg verlaten wegens slechte schouders, ik werk nu als woonbegeleider maar voel mee er niet gelukkig in. ik ben 53 jaar en het is niet zo makkelijk om iets anders te vinden.

Toegevoegd na 10 minuten:
heb al op veel vacature sites gekeken.
maar ben meestal te oud.

Toegevoegd na 23 uur:
ziekenverzorgende heet tegenwoordig vig . in mijn huidige werk sta ik als verzorgende niveau 3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je opleiding gelijk is aan MBO 3, zou je het in de kinderopvang kunnen proberen. Daar is men vaak wel enhousiast over wat "oudere" werknemers. Ouders en kinderen vinden dit ook vaak erg leuk.
Of je opleiding voldoet kun je in de onderstaande links nazoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kwalificeert het diploma ziekenverzorgende?
Het diploma ziekenverzorging (ZV) kwalificeert niet voor de kinderopvang, wel de
diploma’s MBO verzorgende (VZ), Verzorgende beroepen (VZ), Verzorging en MBO VIG.
Wanneer kwalificeert kraamverzorgende, bejaardenverzorgende of
gezinsverzorgende?
Alleen als op het diploma staat verzorgende, verzorgende beroepen of verzorging binnen
MBO, MHNO, MDGO of MSPO kwalificeren deze diploma’s.

Toegevoegd na 41 minuten:
Na jouw toevoeging: Jouw opleiding kwalificeert je tot werken in de kinderopvang. Misschien is het wat voor je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk even op www.zorgwerk.nl daar staan vacatures voor allerlei andere banen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden