Ja dat kan maar verstandig is het niet. Je zult met een uitstekend plan moeten aan komen bij de bank. Daarnaast zul je financierders moeten vinden. Je moet wel een hele sterke strategie komen in deze tijd want het wordt heel heel erg moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het beginnen van een eigen winkel, heb je een startkapitaal nodig. Zonder een startkapitaal kan dat niet.
Een startkapitaal kun je van jezelf hebben of je kunt er aan komen via financiering door bankinstellingen, vrienden of investeerders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder beginkapitaal en winkel beginnen is niet eenvoudig. Het kost altijd geld om en winkel te beginnen. Winkels in tweedehands spullen vergt waarschijnlijk weinig investering, maar huur zal je altijd moeten betalen. Een webwinkel kan je wel gemakkelijk goedkoop beginnen, en op die manier kan je ook goed je geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan.
Het ligt er ook vooral aan wat voor winkel je wil beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Kun je me uitleggen hoe? Via de bank misschien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er dus vooral aan wat voor winkel je wil beginnen. Als je daar eerst antwoord op geeft dan is het ook mogelijk om een inschatting te maken van hetgeen je nodig hebt.
Zonder eigen investering kun je geen eigen winkel beginnen.