Nu ik 18 ben geworden krijg ik dan direct meer salaris (Horeca) of geldt dit pas na de eerstvolgende uitbetaling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik kreeg vanaf de dag van ouder worden ook dat salaris, maar dat werd wel natuurlijk pas uitbetaald aan het einde van die maand, maar ik denk dat dat per bedrijf verschild, je mag niet te weinig betaald krijgen!! Kijk evn in je contract misschien staat daar wat over in! Gefeliciteerd nog :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij direct
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zover ik weet word in januari steeds gekeken hoeveel loon je krijgt. Bij mij was dit tenminste wel zo. Als je dit jaar 18 word, krijg je dit jaar het loon van een 18jarige. Als je januari 2012 nog steeds daar werkt, krijg je dat hele jaar het loon van een 19-jarige. Misschien dat het bij jouw bedrijf anders werkt, maar zo ging het bij mij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je kreeg het hogere loon al voordat je 18 werd? Goede werkgever, dat was namelijk niet verplicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had dat ook bij een werk gever, ze betaalde toen ik in dienst kwam (eind 17) als 19 jarige als zijnde van wij betalen zo goed enz. Maar toen ik 19 werd.. Nee mooi geen meer (en beter) salaris hoor!! Echt een lokkertje hun zogenaamde hoog betaalde baantje :p
Bij mij krijg ik pas vanaf de volgende salaris periode een hoger uurloon...