In hotels, bij sommige callcenters, rondleidingen geven voor Engelstaligen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op schipol natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Nike is alles in de Engelse taal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Welnee, ik kom daar regelmatig om te lossen. Gewoon Nederlanders daar hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In hilversum spreekt 90% Engels als het niet meer is...
MissBiggie
13 jaar geleden
Dat is dus niet alles ... ik kom namelijk in Hilversum om te lossen
Bij veel grotere bedrijven die actief zijn in meerdere landen, hebben ze veel internationale werknemers.
Vaak in functies voor hoogopgeleide professionals.
In mijn afdeling is Engels de voertaal (3 uit 5 spreken geen Nederlands).
13 jaar geleden
Universiteiten in Nederland hebben veel mensen in dienst die alleen Engels spreken. Verder kun zij er veel bedrijven die graag native speakers in dienst nemen en het gebrek aan kennis van het Nederlands voor lief nemen. Kijk op www.undutchables.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Engelse , Amerikaanse of Ierse ambassade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt helaas ook aan je afkomst en of het je moedertaal is. Als het je moedertaal is en je bent amerikaans, engels of iets van die strekking dan heb je inderdaad kans bij de grotere multinationals (Shell, ING), maar als je een 3e generatie moslim bent dan geef ik je meer kans bij een ISS.