TIPS voor afscheidscadeautjes voor collega's?

Ik neem over 2 maanden afscheid van mijn collega's.
Ik werk als verpleegkundige in de psychiatrie en heb 15 collega's.
Hebben jullie tips voor afscheidskado's?
Mag een cadeau zijn voor het hele team voor op de afdeling
of
een klein persoonlijk cadeau voor elke collega.
Budget: 25 euro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (6)

Een grote schaal snoepjes (dropjes, zuurtjes en lollies en noem maar op). Je kan een mooie, grote schaal of pot kopen en ieder van je collega's zal even aan je denken als ze een snoepje pakken. Geloof me... dit zal zeer op prijs gesteld worden en ik denk zomaar dat die schaal of pot nadat het leeg is weer bijgevuld zal worden door een ander, tenminste zo werkte dat bij ons wel nadat een afscheidnemende collega dit ook gedaan had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klein persoonlijk cadeau voor 15 collega`s met een budget van 25 euro? Lijkt me erg lastig, maar je zou eens contact op kunnen nemen met firma`s die gespecialiseerd zijn in relatiegeschenken. Misschien elke collega een balpen met zijn/haar naam er op? Ben echter bang dat dit niet voor 25 euro gaat lukken.

Schakel anders een cateringbedrijf in, en vraag ze om lekkere hapjes klaar te maken, als bitterballen en dergelijke.

Bij een Chinees afhaal restaurant kun je voor 25 euro best een flinke voorraad eten afhalen...

Of laat al je collega`s poseren voor een groepsfoto, en laat die foto vervolgens 15 keer afdrukken in groot formaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
25 gedeeld door 15= 1.6= is niet echt veel om een persoonlijk cadeautje te kopen. Wat je wel kunt doen is een taart bakken met veel slagroom, een leuke tekst er opschrijven van chocolade. dan blijft er +- 1 euro over voor elke collega die je dan kan bedanken met een leuk hebbedingetje. (bij xenos ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*Bij mijn afscheid heb ik een cd samengesteld met muziek van mijn lievelingsnummers. Ingesloten een klein boekje met een uitleg waarom ik elk lied gekozen had en wat de persoonlijke waarde ervan voor mij was.
Je maakt zoveel cd's als nodig is, voorzien van een mooi label en telkens als ze deze cd draaien denken mijn collega's nog eens aan mij - mag ik hopen ...
Het werd heel erg gewaardeerd.

*Een ander idee (van een collega) wat ik ook heel geslaagd vond was: voor iedereen een fotolijstje met daarin een tekst met een persoonlijke noot voor de ontvanger. (Bijv. "je humor op de werkvloer was elke dag weer een plezier om mee te maken, Dank daarvoor!", gevolgd door de naam van de gever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bloempotje met vergeet-mij-nietzaad
anneliez
13 jaar geleden
Een kip kado. klinkt heel gek maar is erg leuk als je niets weet en je doet wat goeds, plus het is erg orgineel.

Toegevoegd na 55 seconden:
Wordt het met jou budget wel een kado voor de hele afdeling...en nee ze hoeven daarna geen kippenhok aann te schaffen.