die komen meestal met de gewone postbedeling,dus later dan 14h à 15h zullen die niet meer komen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tiens en iemand zei me dat dit niet met de gewone post bezorgd wordt.... maar apart afgeleverd....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar wel bedankt voor de info!
fremar
7 jaar geleden
dat apart afleveren is wel zo in Nederland,maar hier in België heb ik dit altijd via de gewone postbode.(of het zou in grote steden anders moeten zijn)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ok hartelijk dank voor de info! prettige avond nog!