Volgens http://www.royalmail.com/netherlands duurt het drie tot vijf werkdagen. Dus als je de brief vrijdag nog niet ontving dan zal deze waarschijnlijk dinsdag pas komen. Want op maandag wordt bij ons geen post meer bezorgd.
Amadea
7 jaar geleden
De meeste tijd gaat zitten in het vervoer door Engeland vrees ik. Hoelang het duurt voor de brief Engeland uit is kan enorm varieren, maar in het algemeen is het Britse Royal Mail erg traag, ook binnen Engeland. Het komt regelmatig voor dat ik een brief binnen Nottingham verstuur en dat het 7-8 dagen duurt voor hij aankomt. Zodra die in Nederland is, heb je hem zo in je brievenbus, maar met Royal Mail is het onzeker hoelang dat zal duren.
Op de website van Royal Mail staat ook altijd vermeld dat ze streven naar een x aantal dagen, maar dat ze niets garanderen, zelfs niet als je extra betaalt om het sneller te laten bezorgen. Als er iets van waarde in de brief zit, heb je kans dat de brief nooit aankomt, omdat Royal Mail een probleem heeft met diefstal van poststukken en pakketten.

Fingers crossed en nog maar even afwachten dus.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hii, ik was laatst in Londen en toen had ik een briefje gestuurd naar mijn oma. Het duurde zo een twee weken voor dat hij aankwam volgens mij duurt het ongeveer 1 tot 2 weken