De maximale last hangt van de versie af. Er zijn meerdere versies van deze heftruck, met maximale lasten tussen 1500 en 2000 kg. Van de zwaarste versie is de maximale last 2000 kg.
Het getal op de zijkant van de heftruck (op de zijkant van de accubak, naast de instap) komt overeen met de maximale last uitgedrukt in honderdtallen kilo’s. Dus 15 staat voor 1500 kg, en 20 staat voor 2000 kg.