Pakket niet afgeleverd / retouradres niet goed vermeld. Wat nu?

Hoi, Ik heb een vraagje. Heb een tas overgekocht van een meisje, ze gaf me de track and trace code blijkt dat ze geen goed adres had opgegeven waar het pakket naar toe moest. Track and trace geeft dus aan dat het weer retour afzender gaat. Blijkt dat ze bij retour alleen haar woonplaats en postcode heeft gezet.......Wat kan er dan nu gebeuren? Wat gebeurt er met dat pakketje als ze post geen idee heeft waar ze het heen kunnen sturen? Kan zij dit pakketje dan ergens claimen? Dank jullie wel!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Thomas, heb je het pakket betaald aan dat meisje?
Zo niet, dan is het niet jouw zorg wat er met het pakket gebeurt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, is via een tussenpersoon gegaan. Die heeft mijn geld. Gaat namelijk om een designer item en hun zorgen ervoor dat zij mijn geld pas krijgt als ik de tas heb. Maar deze tas vind je niet zomaar, heb echt mijn zinnen erop gezet. Daarom ben ik bang dat ze het pakketje zijn kwijtgeraakt en wil ik weten hoe t werkt...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@ThomasS96, ik hoop voor u dat de tussenpersoon met het geld ook niet kwijt is.

Het beste antwoord

PostNL kan natuurlijk weinig met een pakket zonder goede afzender of geadresseerde.
Gelukkig heb je een track&tracecode.
Je kunt het pakketje hier melden:

https://informatie.postnl.nl/klantenservice/page/klantenservice-email/vraag-consument/form1?vkcs=Klacht

Rubriek: "Verkeerd bezorgde post of pakket".

Hopelijk vindt PostNL het pakket en wordt het alsnog goed bezorgd of teruggezonden.
SimonV