Zondag besteld pakketje, is netjes bij postNL aangekomen, nu heb ik nog steeds geen pakkeetje wat kan ik nu doen? (uitleg)

Zondag iets besteld bij Mycom, hebben zei direct naar postNL gestuurd.
Vervolgens via track &trace van postNL zou die dinsdag komen, niet gekomen, daarna stond er woensdag (niet gekomen), nu in ene is de status onbekend, ik heb al contact opgenomen maar ze kunnen niet achterhalen wara het gebleven is, wat kan ik nu doen??

aub help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jij hoeft niets te doen want het probleem zit bij de post en dus ligt het probleem bij mycom. Mycom kan namelijk zien dat jij het niet ontvangen heeft en mycom is de verzender, die heeft bij postnl een overeenkomst en zij zijn de enigen die opvraag mogen doen bij postnl.

Bel mycom op dat je een nieuw artikel wilt hebben en dat zij maar moeten uitzoeken waar het eerste artikel is gebleven bij postnl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem het was een ipod touch van de veiling, dus goedkoper als een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is lastig maar nog hoef jij daar geen NADEEL van te hebben alleen dat het apparaat er misschien niet meer is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gebeld, maar het word telkens onderzocht, ik hoor niks en word van het kastje naar de muur gestuurd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je naar gebeld want je bent nu niet zo duidelijk? Mycom hoeft jou niet van kastjes naar de muur te sturen, je eist gewoon een nieuw product en als dat niet kan eis je je geld terug. Zo simpel is het.
Contact opnemen met Mycom. Zij zijn verantwoordelijk dat de bestelling bij jou bezorgd word. Kunnen ze dit niet aantonen, wat nu het geval is, hoor je je geld terug te krijgen of een nieuw pakketje te verzenden.

Bij de PostNL kom je in de molen terecht, ze verlenen geen service.

Hier geldt weg=pech
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben ik mee eens echt een baggerservice
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, jij hebt geen overeenkomst met postnl dus dat ze je al te woord hebben gestaan gaat al ver, ze hebben alleen iets met de verzender te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En toch krijgt de ontvanger de rekening
ivm niet voldoende postzegels? Oostindische service bij de postnl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mee eens word telkens van het kastje naar de muur gestuurd.