In Hongkong is er op 9 oktober een pakketje naar mij verstuurt. Wanneer komt deze ongeveer binnen?

Ik heb een tracking number, maar dit nummer kan gebruikt worden totdat het paketje bij de handelaar aankwam. (9 oktober dus)

Mijn vraag: hoe lang duurt het voor een pakketje om van Hongkong naar Nederland verstuurd te worden?
Verzonden door Hongkong post.
Ik weet niet op wat voor manier het verzonden word. (Per vliegtuig ect. )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo totdat het pakketje bij de handelaar aan kwam? Die verstuurt het toch? Ik snap er niets van....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat er postbedrijf bedoelt wordt, maar het is ook mogelijk dat het pakket nog vanaf de fabriek naar de handelaar verzonden moet worden.

Antwoorden (3)

Mijn ervaring (van Ebay) is dat pakketjes vanuit Hongkong er 1 tot 2 weken over doen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt. Was inderdaad van eBay.
Dat ligt geheel aan het postbedrijf en de manier waarop dit verzonden wordt. Het best kun je, zoals bovenstaand, al aangaf het pakket verwachten tussen de 1 a 2 weken, houdt er rekening mee dat de douane het pakket vast kan houden voor onbepaalde tijd.

Toegevoegd na 9 uur:
Het is dus ongeveer tussen 2 a 3 weken, maar aangezien producten soms niet leverbaar zijn kan de levertijd een maand of langer duren, zeker uit china.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via Dealextreme is het ongeveer 3 - 4 weken. Het ligt eraan wat je hebt besteld. Heb je bijvoorbeeld een laser o.i.d dan heb je grote kans dat deze nooit aankomt.