Bestelling US via postbode of pakketdienst?

Hoe wordt een bestelling uit de US bezorgt als die in een USPS Priority Mail International Flat Rate Envelope is gedaan? pakketdienst of postbode?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is de zending te volgen? Dan wordt het waarschijnlijk bij jou aangeboden door UPS.

Is de zending niet te volgen? Dan wordt het waarschijnlijk bij je in de brievenbus gedaan door de postbode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een half jaar als postbezorger gewerkt en dit is hoe het werkt:

Sowieso alles wat NIET door de brievenbus gaat wordt door de pakketdienst bezorgd. Alles wat er WEL doorheen gaat bezorgt de postbode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo die min, het klopt helemaal! Alleen pakketten die de postborger / postbode kan vasthouden en die in de tas passen gaan nog welleens gewoon mee met deze mensen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal je een plus als compensatie geven want in weze heb je gelijk, stomme mingevers die je niet zeggen waarom.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, stomme mingevers... sjonge jonge ;)