OPLEIDINGEN VRACHTAUTO

Bovag 3, 4 of 5 dagen. inclusief praktijkexamen vrachtauto en eigen verklaring.

Het is ook mogelijk om de dagen te splitsen in halve dagen.

Bij deze opleidingen is een intest verplicht en deze kost € 95.- (incl. toets rapport)

In 3 dagen (21 uur) 8.00-16.00 uur AKTIEPRIJS

€ 1.630,-

In 6 dagen (21 uur) 8.30-12.00 uur AKTIEPRIJS

€ 1.630.-

In 4 dagen (28 uur) 8.00-16.00 uur AKTIEPRIJS

€ 2.075.-

In 8 dagen (28 uur) 8.30-12.00 uur AKTIEPRIJS

€ 2.075.-

In 5 dagen (35 uur) 8.00-16.00 uur AKTIEPRIJS

€ 2.495.-

In 10 dagen (35 uur) 8.30-12.00 uur AKTIEPRIJS

€ 2.495-

Het examen is op de volgende dag, zodat de leerling fris aan het examen kan beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en zijn chauffeursdiploma dan, verplicht in nederland he
Ik neem even aan dat het voor in nederland is, wil je nationaal of internationaal gaan rijden?

Denk er goed over na en informeer eens bij VTL, daar krijg je een gedegen opleiding van een paar zaterdagen waar je in je chauffeurs carriere iets aan hebt. ik heb dat ook gedaan en zij hebben mijn theorie, vakbekwaamheid en pratijk incl de examens betaald, voorwaarde is dat je wel minimaal 2 jaar als beroepschauffeur blijft rijden anders moet je het terugbetalen. je krijgt dan 7 zaterdagen les van hun (bij mij was dat in Tilburg) en de rest van je lessen kun je bij je plaatselijke rijschool (als die vrachtwagen doen) doen. korte cursussen zijn erg aantrekkelijk maar ik raad je die af, je komt voor enorme verassingen te staan als je eenmaal gaat werken. Het hele traject van aanmelden tot daadwerkelijk kunnen gaan werken duurde bij mij ongeveer 1,5 jaar, maar je betaald (bijna) niets en je kunt tenminste iets.

Ook adviseer ik je na de C meteen door te gaan voor je CE
Weinig bedrijven nemen alleen iemand met C aan, tenzij je op zoek bent naar distributiewerk.

Ik weet waar ik het over heb ben beroepschauffeur en rijd samen met mijn vriendin met een koeltrailer door heel europa zo´n 250.000 tot 300.000 kilometer per jaar