Voor het vervoeren van een kermisattractie heb je een C Rijbewijs nodig, maar heb je dan ook een chauffeur diploma nodig? Het is toch eigenvervoer?

Of er verschil tussen eigen vervoer en beroeps vervoer zit als het gaat om kermis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Zie www.IVW.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het eenmalig wil vervoeren heb je lijkt mij geen chauffeurs diploma nodig maar als je het vaker wil doen kan het geen kwaad om te halen volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het wel of niet nodig. Nooit voor één keer vrijstelling.
Zolang het puur vervoer van de attractie betreft is het eigen vervoer.
Dus geen diploma