Ik heb een relatie in die branche. Hebben afgelopen weken topomzet gedraaid......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb leerlingenvervoer en ik weet zo dat taxi's veel en dan ook veel meer werk hebben!
Dit komt omdat mensen zich liever laten rijden door iemand die 'beter' kan rijden.
Op een normale dag als ik naar de centrale bel is het heel rustig, nu alleen maar gebel.
Ze hebben het dus wel degelijk drukker!