Wat is de beste manier om mijn auto te verkopen?

Ik wil mijn Peugeot uit 2002 verkopen op een zo snel mogelijke manier. Wat is de beste manier om mijn auto te verkopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
tinus1969
7 jaar geleden
Peugeot dealer bellen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ikwilvanmijnautoaf.nl ?

Antwoorden (3)

Gaat het om : direct geld te moeten hebben : niet te hoge prijs vragen.
Gaat het om : een andere auto willen kopen, dus deze moet weg: naar Peugeot dealer en daar een andere/nieuwe auto kopen en deze inruilen = verkopen.

Succes.

Toegevoegd na 20 uur:
Online kan het heel snel, wordt veel aangeboden (ook door de ANWB bv)

Verkoop je auto gegarandeerd / ANWB
-Geen vervelende onderhandelingen
-Eerlijke prijs
-Binnen 3 werkdagen verkocht
-2 werkdagen na verkoop geld op je rekening
https://www.anwb.nl/auto/verkopen/autoverkoopservice

Binnen 24 uur het beste bod online ontvangen.
https://www.besteautobod.nl/

Gratis online taxatie van je auto, zonder registratie.
Onze Hotline 085 - 888 77 99
https://www.wijkopenautos.nl/auto-direct-verkopen/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste manier om je auto online te verkopen is een account aanmaken op een auto verkoop website bestemd voor auto kopen en verkopen. Hier kun je dan verschillende aanbiedingen krijgen per mail en daarna beslissen aan wie je auto verkocht wordt. Je kan op deze sites ook een kijken naar aanbiedingen. Maak alvast mooie foto's van je auto in haar beste staat en zet alle plus punten op een rij. Heb je al een taxatie gedaan van je auto? Hieronder een link naar een van de bekende auto verkoop http://www.autoverkoopsites.com/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zo snel mogelijk: Sites als "wijkopenauto's" en "ikwilvanmijnautoaf".
Vaak ben je met enkele dagen van de auto af.

Maar: dat dan wel tegen handelswaarde, wat aanzienlijk lager is dan de marktwaarde.

Mocht je iets meer geduld hebben: Marktplaats. Van alle aanbodsites voor (particulier) verkoop van een auto is dit nog steeds de meest effectieve. Verdiep je even in het (vergeljkbare) aanbod om een concurrerende advertentie te maken, zodat je snel response krijgt.

Derde optie is inruil, maar dit gaat natuurlijk alleen op als je een andere auto bij een dealer wilt kopen. Ook in dit geval krijg je doorgaans alleen de handelswaarde terug van de auto.

Succes.