Ja.
Minister Schultz van Haegen (Infrastructuur en Milieu) heeft ingestemd met de door het CBR voorgestelde tarieven voor producten en diensten voor 2014. Deze tarieven zijn drie dagen geleden op de website van het CBR gepubliceerd. De gemiddelde verhoging is 3,3 procent.

De tarieven van klassikale theorie-examens blijven gelijk.
De tarieven van praktijkexamens stijgen gemiddeld met 3,4%.
De tarieven van CCV producten stijgen gemiddeld met 1,0%.
Het tarief van de Eigen verklaring gaat van 23,80 euro naar 25,80 euro
De tarieven van producten van de unit vorderingen stijgen gemiddeld met 4,0%.

Het volledige overzicht staat hier: http://www.cbr.nl/brochure.pp?id=153
Amadea