Hoelang duurt het verzenden nou?

Ik zit nu al 2 weken lang te wachten op pringles,

Een enkele brief naar canada gaat sneller ,

Engeland ligt naast ons, luchtpost gaat altijd snel

Waneer krijg ik die speaker

Altijd kijken naar de postbode of hij iets van pringles heeft :)

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik bedoel de speaker actie, Ik wacht niet op een chipje :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk doen er zo veel mensen aan die actie mee, dat er een wachtlijst ontstaat.
Dus heb nog wat geduld!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb jaren zaken gedaan en Londen en als u daar nu komt voor 10 CD's per week zullen ze u daar vlugger helpen dan k die telkens een paar duizend pond mee had, als ze mij zagen komen was er plots niemand meer beschikbaar en kon ik zelf mijn bestelling samenstellen.
Dit om maar te zeggen dat ze daar liever lui dan moe zijn !
So, don't worry, be happy, we will help you very soon.