Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe/waar Auto z.s.m verkopen met evt winst?

Hoe/waar kan ik mijn auto z.s.m verkopen, zonder marktplaats aangezien het geld kost om een advertentie te plaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt op autotrader gratis adverteren.
Wat je ook kunt doen is hem proberen te verkopen op een veilingsite maar of je winst maakt is maar de vraag.
Ook een plaat in de auto met te koop en daarmee rondrijden kan ooit werken.{of op een grote parkeerplaats zetten met te koop erop geplakt}

Toegevoegd na 2 minuten:
autotrader is niet meer gratis maar onderstaande link wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst waren alle advertenties gratis op Marktplaats! Maar zie nu inderdaad dat auto's verkopen wel geld kost.. Wat stom!

Een andere soort Marktplaats, wel gratis:
http://www.tweedehands.nl/

Andere sites specifiek voor het verkopen van auto's:
www.ikwilvanmijnautoaf.nl
www.autoverkoopservice.nl/verkopen
www.autoverkopen.nl
www.autoverkopenonline.nl
www.online-auto-verkopen.nl
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Goedevraag123,

Marktplaats kost inderdaad geld voor de rubriek auto's, maar denk er wel aan dat via deze site de meeste auto's worden bekeken en verkocht !

Mijn ervaring is dat ik op Marktplaats een auto snel verkoop voor het bedrag wat ik wil, en dan reken ik de kosten voor de advertentie gewoon bij de prijs.
Wil je b.v. 2500 voor je auto hebben, zet je hem er voor 2600 op .

Je kan je auto ook op www.speurders.nl zetten, daar is het gratis maar trekt niet zoveel bezoekers als Marktplaats.

Verder kan je een briefje in de auto hangen met prijs/apk datum/km stand etc. en een advertentie op het bord bij de supermarkt werkt ook goed.

Vertel ook tegen vrienden en familie dat je de auto gaat verkopen, ik heb al zo vaak gehoord "Oh ,al had ik dat geweten".

Neem er even de tijd voor, z.s.m. met winst lukt bijna nooit!

Succes,
Leonard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan in 2017 snel via:

Ikwilvanmijnautoaf.nl
Wijkopenautos.nl
Osw.nl
247autoverkopen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding