Heb je een wereldstekker nodig in een vliegtuig?

Volgende week reis ik met Singapore Airlines. Op de site van Singapore Airlines staat aangegeven dat het vliegtuig een 110 V AC stopcontact heeft. Ik weet inmiddels al dat mijn elektronische apparaten deze voltage aankunnen, maar heb ik hiervoor nog een wereldstekker nodig? Of past de adapter in dit stopcontact?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Volgens http://www.singaporeair.com/en_UK/flying-with-us/connectivity/ hangt het af van met welk type vliegtuig je vliegt. Neem voor de zekerheid een US -> Europa stekkertje mee, die zijn niet zo groot, en dan gaat het vast lukken.
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
*EU>US bedoel je neem ik aan.
gvrox
8 jaar geleden
@MrTomaat het ligt er maar aan vanuit welke richting je het bekijkt :) Vanuit de socket of vanuit je device.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gvrox heeft gelijk. Je past je aan aan het gebodene. Dus: je hebt een US → EU-adapter nodig.