mag je poederwasmiddl meenemen in je bagage in het vliegtuig ruim?

Voor fam die niet veel heeft in buitenland

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14.2K

Het beste antwoord

Ja hoor. Op de lijst van verboden goederen in het ruim staan alleen explosieven en aanverwante zaken. In je handbagage mogen wapens en vloeistoffen niet maar over poeder geen woord. Toch kan poeder de argwaan van de beveiligers wekken dus adviseer ik je het waspoeder in je ruimbagage op te bergen.

In de link kan je de lijst van verboden goederen in hand- en ruimbagage downloaden: ik kan er geen rechtstreekse link naar geven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
De beveiliging kijkt ook naar ruimbagage hoor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze zijn nooit gerust bij de beveiliging maar bij de handbagage altijd nog wat minder dan bij ruimbagage. Ze pakken je de meest bizarre dingen af.