Hoe halen ze je koffer uit het vliegtuig als je bv te laat bent?

Dan zit je koffer toch al in het vliegtuig hoe halen ze het uit het vliegtuig als die tussen al die andere koffers zit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je koffer in containers zit dan is als het goed is bekend in welke bagagecontainer jou koffer zit. Dan is het in principe een questie van de container openen en de koffer eruit vissen.
Wanneer de koffers los in het vliegtuig gaan, Fokker 70 of Boeing 737 bijvoorbeeld dan zit er niets anders op dan zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Levert vaak wel vertraging op als ze moeten zoeken. Mensen die niet op komen dagen zijn stom!