Je mag kleine hoeveelheden vloeistoffen in je handbagage meenemen als deze in een zakje van 20x20 cm passen.

Deze vloeistoffen moeten in individuele verpakkingen met een maximumcapaciteit van 100 milliliter per stuk zijn verpakt.

Je moet deze verpakkingen in één transparante, hersluitbare plastictas van ongeveer 20 x 20 cm plaatsen (zie onderstaande foto).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip voor Rutge. LEZEN!
Noa +1
Rutge, ik wilde nog graag even aanvullen:

Bovenstaand antwoord is volledig en correct. De beschrijving heeft betrekking op het meenemen van vloeistoffen in de HANDBAGAGE.

Neem je een koffer mee die in het ruim gaat en waarvoor je bij Ryanair betaald hebt, mag je liters vloeistoffen meenemen. Tot natuurlijk wel het maximale gewicht. Anders moet je weer extra betalen.

Mocht je het in je handbagage meenemen, moet je in Weeze als je de eerste ticket en paspoort controle gehad hebt, door de veiligheidscontrole. Hier leg je de handbage, riem, horloge, eventueel klein geld EN het zakje met vloeistoffen in een bak. Deze bak wordt dan apart van de handbagage gescand.

Goeie reis en een fijne vlucht.