Hoe is het met de paspoort controle gesteld van de Thalys?

Ik was benieuwd of er tegenwoordig nog steeds paspoort controle is op de Thalys of dat dat alweer opgeheven is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Puxxxel, vorig jaar september in ieder geval nog el, of het al opgeheven is weet ik niet
Ik weet wel dat men verplicht is om uiterlijk twee minuten voor vertrek in de trein moet zijn.
Het advies is om twintig minuten aanwezig te zijn voor vertrek in verband met mogelijke controles.

Antwoorden (1)

Ik heb van de week nog een controle gehad(ging tot Brussel) en kreeg de controle op het stukje Rotterdam-Antwerpen. Maar ik verwacht voorlopig dat er nog wel controles blijven gelet op de terreurdreiging en risico's.