Wanneer zijn thalys-tickets boeken het goedkoopst?

Ik zou deze kerstvakantie met mijn vriendin naar Parijs willen voor 2 dagen.

Als ik nu kijk voor een traject: BRUSSEL-PARIJS kom ik op €64 per persoon heen en terug.

Dit is redelijk goedkoop, maar ik zou nog even willen wachten om te boeken aangezien ik nog niet weet in welk hotel we zullen slapen.
Zullen deze tickets goedkoper worden als ik later boek? of juist duurder? Ik weet namelijk niet hoe het zit met treintickets.

De heenreis betaal ik momenteel met de minste flexibiliteit, dus het goedkoopst.
De terugreis is enkel nog beschikbaar met beperkte flexibiliteit, dus iets duurder.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

als je ongeveer 3 maanden van tevoren boekt heb je de voordeligste prijs. Als ik jou was zou ik nu toeslaan.

Toegevoegd na 30 seconden:
hierna loopt de prijs alleen maar op

Toegevoegd na 2 minuten:
bij Flixbus betal je €50 met z'n tweeën in dedember - wel iets langer onderweg