Ik kan niet op tijd naar proefstuderen, ik heb dagkaart wat moet ik doen?

Proefstuderen is van 10.00 tot 15.00 en ik heb alleen dagkaart die tijdens werkdagen vanaf 09.00 pas geldig is. Ik kom dan later aan. Kunnen jullie helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Stel deze vraag op de school waar het om gaat, alleen zij kunnen je een passend antwoord geven op deze vraag en je helpen een oplossing te vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet iemand dan hoe je voor dit soort vragen contact kan opnemen met UvA? Het liefst via email. Als iemand het weet zou ik het waarderen.
ronron1212
8 jaar geleden
Je hebt daar toch ingeschreven en een map met info ontvangen. Daar staat toch alles in zoals contact adressen.
ronron1212
8 jaar geleden
Anders zul je gewoon een kaartje moeten kopen voor de heen reis.
paulus811
8 jaar geleden
Kom op Abdulle2, op de website staat precies hoe je in contact kunt komen met de UvA.

Antwoorden (1)

Wat je moet doen is een anonieme ovchipkaart kopen en hier twintig euro op storten. Je gaat op de juiste tijd naar het station en checkt met die chipkaart in. Zodra het negen uur is geworden stap je op het station waar de trein vervolgens stopt even uit om uit te checken, en je reist daarna de rest van de dag op jouw dagkaart.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Moet je wel genoeg tijd hebben. Als een station poortjes heeft ben je wel even onderweg en moet je op de volgende trein wachten!
Amadea
8 jaar geleden
Dus is het advies de tijd niet te krap te nemen, maar er rekening mee te houden dat je misschien een kwartier of half uur vertraging op zou kunnen lopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of je koopt een e-ticket op www.ns.nl voor traject wat gereisd moet worden tot 9:00 uur.
(Hopelijk ligt eerstvolgende aankomst-na-09:00 uur-station dan beetje in de buurt van 09:00 uur).