Wat doet post nl met pakketjes waar geen huisnummer op staat?

Ik heb een pakketje besteld via Ali expres maar ben vergeten het huisnummer er bij te zetten, ik heb wel de straat en de postcode erbij gezet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mits er geen enkele info over je exacte woonlocatie is, is het misschien verstandig contact met aliexpress op te nemen of met PostNL, deze kunnen dan hoop ik wat voor je betekenen!

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk duurt het iets langer voor het bezorgd wordt. Adressen die niet helemaal kloppen moeten met de hand gesorteerd worden,normaal gaat alles via een scanner die er dus de adressen die hij niet herkent uithaalt. Dan wordt het mensenwerk en dan kan het een dagje langer duren
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het valt niet mee om middels enkel een postcode en naam van de adressant te achterhalen welk nummer daarbij hoort. Bij bedrijven is het nog wel te doen, maar steeds minder personen zijn tegenwoordig nog in het telefoonboek te vinden. In dat geval moet je het geluk hebben dat de postbezorger uit het hoofd de naam van de adressant aan een huisnummer kan koppelen. Maar in veel gevallen zal het poststuk teruggestuurd moeten worden naar de afzender, indien die bekend is.