Kan je met de zelfde dagkaart voor de bus van noordoost Friesland naar primarkt Groningen?

Vrijdag ga ik met wat vrienden op stap, mijn vraag is kan je met de zelfde dagkaart voor de bus van Noordoost Friesland naar de primark Groningen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Wanneer je met de bus vanuit Noordoost Friesland reist kun je niet direct op één dagkaart naar Primark. Je kunt wel met de dagkaart reizen met bussen van Arriva tot aan het Station in Groningen. Vanaf hier is het een paar minuten lopen.

Dit kan met een (Dal) Dagkaart Friesland Bus, en als je met een Q-liner reist met de Qliner Dagretour. Het is niet mogelijk om in Groningen over te stappen op stads- en streekbussen van Qbuzz.

Echter, er rijden wel streekbussen van Qbuzz naar Groningen vanuit de regio Holwerd/Dokkum (lijn 163) en Surhuisterveen (lijn 39/133/139). Deze laatste bussen stopt zelfs bij halte Westerhaven, vlakbij Primark. Bij deze bussen kun je de hele dag reizen op een DalDagkaart van Qbuzz.