Is mijn studenten week OV geldig aankomende week?

Ik heb voorjaarsvakantie en ik vroeg me af of ik met mijn studenten week OV kaart dan wel gratis kan reizen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

De voorjaarsvakantie is volgens de regels voor de studenten OV-chipkaart geen vakantie en er komt in deze week ook geen feestdag voor. Dus is jouw OV-chip geldig als jij een weekkaart hebt en ongeldig als je een weekendkaart bezit.
Amadea