Rijd er een nachttrein tijdens de Nijmeegse vierdaagse vanaf Ede-Wageningen?

Overnachten in de buurt van Nijmegen is erg duur, daarom wil ik graag met de nachttrein naar Nijmegen. Deze trein vertrekt vanuit Utrecht, maar kan ik dan ook in Ede-Wageningen instappen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja hoor.
De trein vanuit Utrecht passeert ook station Ede-Wageningen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt maar als je de 50 km loopt start je om 03:00 uur. Volgens mij rijden er geen treinen die dan op tijd in Nijmegen aan komen. 3 jaar geleden was dat in ieder geval zo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals je in de eerste bron kan lezen, onder het kopje 'Met NS naar Nijmegen', is de reisplanner voor de extra treinen beschikbaar vanaf 4 juli aanstaande.
Op dit moment is nog niet bekend wanneer welke treinen rijden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt voorgaande jaren was de 1e trein uit Utrecht rond vier uur in Nijmegen en dat is te laat voor de start van de 50km.