Rijdt openbaar vervoer op oudejaarsavond 2015?

Zoja; in welke regio's, welk vervoer, en op welke tijdstippen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Al het openbaar vervoer, van trein tot aan bus rijdt tot 20:00. Pas rond een uur of 1 (nieuwjaar) gaan de eerste treinen weer rijden.

Dit geldt voor heel Nederland.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Rond 14 december hebben ze meestal een aangepaste dienstregeling. Op 9292.nl zou je vooraf je reis kunnen plannen zodat je kunt zien welke bus hoelaat en via waar vertrekt. Succes!

Toegevoegd na 7 minuten:
Vanaf 14 december moet het uiteraard zijn.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
rond 14 december? het gaat om oudejaarsavond
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, vanaf 14 december moet het zijn.
Cryofiel
9 jaar geleden
Officieel heet dat geen aangepaste dienstregeling, maar een nieuwe dienstregeling (een aangepaste dienstregeling is tijdelijk). Maar misschien ben ik te strikt omdat ik zelf in die wereld zit.
Bij NS stopt al jarenlang de treinenloop na 20.00 uur op oudejaarsavond. Raadpleeg de reisplanner zo kort mogelijk voor de reis.
Computoon
9 jaar geleden
Annswers
9 jaar geleden
Niet te kort voor de reis ;)