Kan je een dagkaart van de Blokker ook in de winkel kopen?

Of kan je deze alleen via de website bestellen? Dan zit er 3 dagen bezorgtijd overheen, en ik heb 'm zondag al nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

kun je gewoon in de winkel kopen, geen probleem, doe ik ook vaak

Toegevoegd na 30 minuten:
De actie is veranderd zie ik. Kijk eens op marktplaats, misschien wordt er daar nog een verkocht bij jou in de buurt dat je dan op kunt halen
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
De huidige actie werkt echter niet zo.
anneliez
9 jaar geleden
o is dat veranderd, dat wist ik niet, had wel een poster bij Blokker voor de deur gezien, Niet gelezen gewoon aangenomen dat dat een actie was net als altijd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@anneliez Ik zal zaterdag even binnenlopen bij de Blokker...heb toch die kaarten nodig. Je hoort nog van mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vandaag gewoon de kaartjes in de Blokker-winkel gekocht. Zoals altijd worden ze gewoon verstrekt bij de kassa. Ten overvloede stond daar ook nog een promotiebord voor de kaartjes.
In het blokje met de prijs en zo rechtsboven op de betreffende webpagina van Blokker staan misleidende dingen!

Ik keek voor de zekerheid even verder onder de tab "omschrijving" iets meer naar onderen op dezelfde pagina, en citeer:

"Let op!
Dit artikel heeft een afwijkende levertijd van 2 tot 3 werkdagen en zal per briefpost naar u worden verzonden.
De treinkaartjes zijn verkrijgbaar tot en met 07-09-2014.
De treinkaartjes zijn te gebruiken van 25 augustus tot en met 5 oktober 2014."

Er staat nog veel meer, maar uit deze paar regels blijkt al meteen dat je *niet* kunt afhalen, en twee regels lager bovendien dat de eerst mogelijke gebruiksdatum in de trein sowieso pas maandag 25 augustus is. Dus déze zondag al gebruiken kon tóch al niet. Helaas.

Als je op het tabblad "Bezorginformatie" kijkt, zie je blijkbaar opnieuw de andersluidende bezorginformatie die voor andere artikelen geldt. Dit allemaal bij elkaar mag wel Blokkérend verwarrend heten ...
Bordensteker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Blijkens de ervaring van 'compris' houdt Blokker zich niet aan haar eigen mededelingen.
Tja, dan rest mij weinig anders dan kijken of ik mijn eigen antwoord nog een min kan verkopen! Het moet niet gekker worden ... "Je kunt niet op je eigen antwoord stemmen". Kijk, dát weten we dan ook weer. Ik bezweer u derhalve dat mijn antwoord niet conform de waarheid is, althans niet twee dagen geleden, en toen in elk geval niet overal. En dat ligt aan Blokker! Ik ga het niet verwijderen, want dat werkt in dit stadium verwarrend.