Weekendretours bestaan niet meer sinds 2011 toen de prijs gelijk werd aan die van twee enkele reizen. Enkele reis Maastricht-Amsterdam CS 2e klas vol tarief is Eur 23, 80.
Computoon
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als u bij de Belgische NMBS, of bij NS Hispeed, online de mogelijkheid opvraagt om vanaf Visé te reizen, net ten zuiden van de grens, wordt het een internationale reis.
Het blijkt dan voor € 30,80 (weekendretour) mogelijk te zijn!
(Een enkele reis kost op die manier € 25, 60.)
Let daarbij wel goed op de voorwaarden, er zou natuurlijk een beperking kunnen zijn dat u écht vanaf Visé moet reizen, maar ik heb dat in mijn aanvraag niet zien staan. Toch wel de moeite waard als u dit zelf eens helemaal gaat uitzoeken, maar daar heb ik nu de tijd niet voor.
Bordensteker