Wij wille 8 mei a.s. met onze 2 kleinkinderen met de tram van Rotterdam C. naar de Euromast. Wat voor tramkaartje hebben wij nodig voor de kinderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor kinderen tot 4 jaar is het gratis reizen. Vanaf 4 t/m 11 krijgen kinderen korting. In de tram kunnen kinderen tot 11 jaar en 65 plussers reizen met een reductie tarief. (met een persoonlijke ov chipkaart)

Toegevoegd na 21 minuten:
U zou ook een RET 2 x 1 uur kunnen nemen
Waar te koop?
Als je een persoonlijke of anonieme OV-chipkaart hebt, kun je het reisproduct RET 2x 1 uur opladen bij:
Metrostations: Verkoop- & oplaadautomaten en Oplaadautomaten.
Via ov-chipkaart.nl bestellen en daarna ophalen bij een ophaalpunt.
Winkels (o.a. PostNL Servicepunten, Primera en Tabac & Gifts): Oplaad- & ophaalautomaten
Als je geen OV-chipkaart hebt, kun je een wegwerp OV-chipkaart kopen met RET 2x 1 uur in een metrostation bij een Verkoop- & oplaadautomaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het hele rotterdamse OV werkt met de ov chipkaart dus zal je die moeten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een OV-chipkaart, maar voor bezoekers kun je bij de trambestuurder toch nog een kaartje of een dagkaart kopen.
Mijn zus heeft dat eerder gedaan.