Afhankelijk waar je vandaan komt (ik neem even aan van buiten Rotterdam) neem je het beste de trein naar Rotterdam Alexander.
Vanaf daar volg je het bordje naar de Shoppingmall van het Alexandrium. Daar eenmaal binnen, loop je die heeelemaal uit naar buiten (eruit bij de McDonalds).
Je komt dan direct op het Poolsterplein en daar is de Primark,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ervanuit dat je uit Rotterdam komt, gezien je vorige vragen.

Met de trein:
Uitstappen op Rotterdam Alexandrium. Dan loop je het overdekte winkelcentrum in, zoek je waar de Mc Donald's is en loop je er daar uit. Links zie je de Primark: niet te missen.

Met de metro:
Metrolijn B richting Nesselande, kun je pakken op Rotterdam Centraal. Uitstappen bij halte Oosterflank. Vanaf daar, de straat inlopen waar je vanaf de halte al eettentjes ziet. Binnen 1 minuut ben je er.

Met de bus:
Bus 36 richting Rotterdam Station Alexander kun je pakken bij Kralingse Zoom. Je zit ongeveer een kwartier in de bus vanaf KZ.

Bus 35 komt er ook, maar je moet vanaf die halte wat langer lopen. Ook Metrolijn A stopt bij Oosterflank.