Met ov chipkaart van rotterdam naar amsterdam ?

Hallo ,
Ik heb een ov chipkaart , en een ov chipdag kaart .
Kun je daar gewoon mee naar amsterdam met de trein ? Of moet je dan alsnog een kaartje kopen of iets ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

nee, gewoon in en uitchecken op de stations.
inchecken op rotterdam (zo'n paal, bij de ingang staan er een paar) en in Amsterdam weer uitchecken.

Toegevoegd na 1 minuut:
zo ziet hij er uit (zie afbeelding)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hejj zoals hier boven vermeld kun je er gewoon gratis mee reizen.. Maar dit ligt er ook aan of je een weekend of een doordeweekse ov chipkaart hebt. Een doordeweekse ov chipkaart is dus te gebruiken van ma tot vrij. En een weekend kaart voor in de weekend.. tenzij je er geld op zet maar dan is het niet meer gratis;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je kan gewoon in en uit checken. ik vergeet dat uit cheken altijd hebben julie dat ook?