kan ik zien waar ik incheck

Als ik in- of uitcheck, kan ik dan via internet zien waar ik dat doe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
? iets uitgebreider graag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijv: ik ben vandaag ergens geweest, kan ik later dan controleren waar ik heb ingecheckt met mijn pas?
Amadea
13 jaar geleden
Dat zal over de OV-chipkaart gaan. De vraagsteller denkt zeker dat Big Brother precies bijhoudt waar alle reizigers zich bevinden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mn moeder zou dat kunnen, dus wou het even weten..

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan mits je een persoonlijke OV-chipkaart hebt. (Dat kan ook b.v. een NS-kortingskaart zijn).
Je moet wel eerst een account aanvragen via deze website:
http://www.ov-chipkaart.nl/?home=1
Zodra je je inloggegevens hebt en bent ingelogd, ga je naar Mijn OV-chipkaart>Kaartgegevens>Privacyinstellingen. Daar kun je aangeven dat je de haltes en stations wilt zien in het Transactieoverzicht. (Standaard zijn die gegevens afgeschermd en worden alleen de in- en uitchecktijden en afgeschreven bedragen vermeld). Wanneer je dus invult dat je alle gegevens wilt inzien, dan krijg je een overzicht als hieronder:
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is mogelijk..

Bij de ns site kun je een account aanmaken. Na een week krijg je een inlogcode. Dan kun je je account koppelen aan je chipkaart en dan kun je inderdaad zien waar je je hebt ingecheckt. Je kunt ook zo'n lijst halen bij een NS balie op de grotere stations.

Toegevoegd na 26 seconden:
Inlogcode komt per post..