Kun je van een internet HiSpeed ticket het geld terugkrijgen omdat je de reis niet gaat maken?

Het gaat om een ticket tussen Hasselt en Maastricht van morgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je niet extra betaald hebt voor een omboekbaar/annuleerbaar ticket, kun je niet annuleren.
Dit is nl. een extra tarief waar je voor kiezen cq betalen moet.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het enige dat ik op de siet van HiSpeed kan vinden is het volgende:
"U kunt tickets telefonisch annuleren via NS Hispeed Telesales op nummer 0900-9296, of bij de NS Hispeedbalie in de Tickets en Servicewinkels. "

http://www.nshispeed.nl/nl/algemeen/klantenservice
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan hoe je de ticket kocht.
ik kocht een hi-speed ooit en er stond bij: no refund.
dus hopelijk lukt de hierboven gestelde formule.
succes anyhow.