Wat is het dichtsbijzijnde treinstation bij Scheveningen en met welk OV kom je in Scheveningen zelf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Den Haag cs en dan de tram.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vanuit het Centraal Station van Den Haag heb je een aantal keuzes uit de trams die allemaal naar het strand rijden. De trams die in deze route voorzien zijn: lijn 1, 9 en 11.kun je met de tram (lijn 1) in Scheveningen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Den haag centraal en dan tram 9.
Den haag holland spoor en dan tram 1.