Hoe weet ik welke motor accu ik nodig heb?

Ik heb onlangs een 2ehands motor gekocht, alleen het merk en de omschrijving van de accu is helemaal vervaagd. Ik rijd een Honda Shadow vt 1100. En welke accu kan ik dan beter nemen een Yuasa of een Motobatt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
TurfGraver
6 jaar geleden
Merk zal niet zo veel uitmaken. :/

Antwoorden (1)

Hoi ViniHub,

Toevallig weet ik veel over motoren en bestel dus ook regelmatig online.

Hieronder kan je zelf je motor selecteren, merk+type+bouwjaar, en dan zie je welke accu je nodig hebt voor jouw motor.
https://www.mymotor.nl/motor-elektra/motor-accu/

Ik raad je een MotoBatt aan in dit geval, deze is onderhoudsvrij en een Yuasa is dat niet.

Succes!