Je kan je rijbewijs kwijt raken als je met de brommer 30kmh te hard rijdt. Moet je het echt rijden of ook als hij op de rollen 30kmh te hard kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Dat moet je rijden, met je auto zou je ook 180 kunnen op de rollenbank maar dan ben je je rijbewijs ook niet kwijt. Maar als je brommer 30 km/h te hard gaat wordt hij in beslag genomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij brommer moet je het echt rijden.

Op rollerbank mogen ze je rijbewijs niet innemen als hij dan 100% te hard rijd wordt je scoote ingenomen en bij 30km te hard op roller wordrn je kenteken papieren ingenomen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het echt rijden (minus correctie) en....er moet sprake zijn van een aanhouding of staandehouding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft het niet te rijden, als blijkt dat je brommer op de rollenbank te hard kan (te hoge constructiesnelheid) ben je de klos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je de brommer kwijt, maar niet je rijbewijs. En om de laatste ging de vraag.