Hoe krijg ik mijn scooterslot open ?

Gister avond heb ik mijn scooter op slot gezet met een speciaal 5 sterren slot zodat hij niet makkelijk open gaat,
Vanochtend probeerde ik hem van het slot te halen maar ging deze niet meer open.
Hij staat aan me scooter en aan een paal dus ergens naar toe brengen is geen optie ,
Weet iemand wat ik hier aan kan doen , Ik woon in rotterdam Noord...
Ik heb al wat olie in het slot gedaan en dat hielp ook niet ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe het in Rotterdam was, maar hier heeft het vannacht gevroren Zou dat het probleem kunnen zijn ?
In dat geval kun je het beste wat slotontdooier (autozaak) er in spuiten, of effe wachten tot het wat aangenamer is. Met de juiste sleutel zou het dan gewoon weer moeten lukken.

Wel behoorlijk balen trouwens.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

proberen het slot op te warmen met bijvoorbeeld een föhn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het slot zal bevroren zijn. Werd al eerder aangegeven. Wanneer dit niet het geval is zou je ook kunnen proberen om wat grafiet in het slot te strooien. Grafiet is verkrijgbaar bij de ijzerhandel.