Waarom willen sommige mensen zo graag mijn oude versleten fiets hebben?

Ik wilde pas van mijn oude fiets af. Het is een stuk schroot dat ik 3 jaar geleden bij n fietsenmaker voor 40 euro gekocht had. Hij heeft een lekke band en kapotte achter velg. dus ik dacht, ik zet hem gratis op Zeelandnet.

Binnen 5 minuten kreeg ik 3 reacties van mensen die mijn fiets op wilde komen halen.

Wat moeten ze hier mee? Op de foto was duidelijk zichtbaar dat hij het opknappen eigenlijk niet meer waard was en als schroot levert hij ook niet meer als 2-3 euro op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Fietsen
1.3K

Antwoorden (1)

Sommige mensen verzamelen fietsonderdelen.
Voor sommigen is 2 of 3 euro schrootwaarde al de moeite waard.
En sommige mensen hebben geen euro extra te besteden. Dan is alles dat gratis weggeven wordt een buitenkansje. Is de fiets echt niks dan gooien zij ´m wel weer weg...