Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er vergelijkende testen van electrische fietsen, waarbij fietsen van het merk RIH worden vergeleken?

Ik zoek objectieve informatie over fietsen met trapondersteuning van het merk RIH.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zo'n test nog niet zelf kunnen vinden. Wat je wel kan doen is vergelijken via de site van Kieskeurig.nl

In de link (als deze het doet) kun je zien hoe dat er dan uit ziet, ik heb 2 RIH fietsen vergeleken met 3 andere modellen.

Zoekopdracht bij kieskeurig was Electrische fiets, dan krijg je 191 resultaten. En dan zul je daar zelf even de RIH fietsen uit moeten zoeken.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, dank, hier heb ik ook wat aan. Ik wist niet dat Kieskeurig ook electrische fietsen vergeleek van RIH. Voor de meesten toch een vrij onbekend merk.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Mijn tante heeft er een van RIH :-) Fietst erg lekker, ik had tot vorige week nog nooit op zo'n fiets gereden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank, ik kan mijn moeder nu wat beter advies geven.

Andere antwoorden (1)

Hier heb je een overzicht van alle elctrische fietsen. Er is echter geen overzicht van de fietsen naast elkaar; je zult dus eerst in het hoofdscherm een selectie moeten maken en dan deze per stuk gaan vergelijken met de RIH-Omega:

http://elektrischefiets.org/merk-az.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank, hier heb ik wat aan!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding