Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook goede elektrische fietsen voor 900 euro?

Ik ben opzoek naar een elektrische fiets mijn budget is 900 euro.
Zijn er wel goede elektrische fietsen voor die prijs? En waar moet ik opletten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
997

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

mss vind je hier iets tussen van je gading, met de 2e link als richtlijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt best een electrische fiets voor 900 Euroo kopen, maar dat kan ook een teleurstelling worden. Dat wordt het ook als je een nieuwe computer voor 350 Euro koopt, of een tablet van 89 Euro. Voor kwaliteit moet je betalen, en het lijkt mij dat 900 Eur te weinig geld is voor een goede fiets, waar je lang plezier van wilt hebben.

In de consumentenbond van maart 2011 zijn 8 electrische fietsen getest in de prijsklasse tussen 1700 en 3000 Euro. Helaas kwamen de duurste fietsen ook als beste uit de test. (Koga E-Tunner, Flyer T8, Trek T500+)

De beste koop (dat betekent de beste prijs-kwaliteitverhouding) is de Sparta E-motion C2 en die kost 1650 Euro.

Waar je vooral op moet letten is de actieradius. Verder moet je voor je zo'n fiets gaat kopen, nauwkeurig bepalen wat je er mee wilt, en wat je belangrijk vindt aan zo'n fiets. Maak in ieder geval een proefrit!!

Ga even langs de bibliotheek, om de consumentengids van maart 2011 in te zien, of zoek een kennis, vriend of familielid dat lid is van de consumentenbond. Dan kun je de test online lezen.

Hieronder nog een filmpje van de consumentenbond met tips over de aankoop. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding