als ik vrijdag al een fiets nodig heb, ben ik dan nog optijd voor een ov-fiets?

je weet het wel, de ov-fiets die je makkelijk mee kan pakken, op de site staat nog dat je dat makkelijk aan je ns pas kan koppelen (ik heb er 1) maar ik hem hem vrijdag al nodig, is dit dan handig om snel proberen te regelen of kan ik beter een andere fiets huren op het station (min 6 euro)
iemand een idee hoe lang dit duurt, er staat bij dat ze hem moeten opsturen, zou ik hem eventueel kunnen afhalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Dat lukt niet zo snel.Zoals gewoonlijk moeten er wachtwoorden, nummers en meer van die dingen aangemaakt en verzonden worden. Wel kan 1 persoon voor 2 mensen een ov -fiets huren, dus als je iemand kent die een pas heeft wil die je misschien helpen, misschien degene die je vrijdag ontmoet?