Heeft iemand ervaring met Mantra-bike?

Op hun site staan veel goedkope mountainbikes, alleen ze zeggen vaak: "Als iets te mooi is om waar te zijn, is dat ook zo."

Heeft iemand ervaring met Matra-bike?
http://www.matrabike.nl/2007/index.asp?pagina=fietsen/fiets_overzicht&fiets=mountainbikes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen
1.9K

Het beste antwoord

Farstar heeft gelijk. Voor dat geld koop je geen goede mountainbike. Ik kocht een half jaar geleden zo'n bike voor mijn zoontje. Kreeg hem netjes thuisgestuurd en dacht dat ik alleen maar zadel en trappers moest bevestigen. Dat viel tegen. Remmen moest nog bevestigd worden en afgesteld. Alles moest nagelopen worden. Ben haast de hele dag bezig geweest, omdat er ook geen duidelijke handleiding bij zat (was de handleiding van een ander model fiets). Uiteindelijk zag het er allemaal heel mooi uit, maar na 2 dagen zaten de eerste schroefjes als los, remmen werken niet goed, er zit speling in de naaf en ga zo maar door.
Als je je een berg ellende wilt besparen, spaar dan door voor een betere mountainbike. Er zijn voldoende goeie merken, waaronder Cannondale.
Goedkoop is duurkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste Karfuz,

Als je een goede mountainbike wilt hebben moet je even mijn bron bekijken. De Mantra-bikes is kant en klare prut voor je geld. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een goede tweedehands..

Toegevoegd op 09-06-2009 19:56:29
Wat betreft Mantra Bike. Een mountainbike kost niet voor niets goed geld. Gewicht van het frame is natuurlijk een factor maar ook stijfheid en een merk als deze kan gewoon niet waarmaken wat van een mountainbike qua duurzaamheid verwacht mag worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, maar dat was de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1